söndag 30 maj 2010

Alezandraa

Säffle :(

Fan vad jag hatar Säffle.. Det är världens jävla ministad! Finns inte något att göra.. Man bara sitter här och typ gör det man ska och så.. Det kändes fan som om jag sitter i fängelse.
Och jag hade typ permission.. Så jävla mycket suger det här..
Jag vill känna mig fri det gör jag fan inte..
Men men..
Kommit på att jag ska nog inte dricka i helgen eftersom jag måste plugga.. Men vi får se hur det blir med det..

Nu spelas: Petter - Längesen Jag ser fram emot: Komma härifrån

2 kommentarer:

  1. Sjukt flummigt!

    Jag har letat som en galning efter låten Gangsta Bitch sen i måndags. Den låten fick jag höra i en vecka när jag var på semester med mitt ex. Fast det ironiska var att jag hade fått lön och åker men inte han. Anyways. Jag hittar inte låten. Den finns på youtube men ljudet är hemskt. Jag vet inte hur jag kan hitta den. Jag har försökt med allt att jag från och med nu kommer lyssna vardagligen på svensk Hip Hop. Har glömt hur grymma vi är! Jag har redan hittat 20-30 favoriter :)

    Så nu när jag skulle kolla upp kniven i hjärtat så klickar jag på din sida. Tre sekunder efter så ser jag Alex Favoriter -KARTELLEN :) yeeeaay, sen kollar jag på din profil och du är ju självklart kräfta som mig. Nu får jag se om du har lust att göra mig glad. om du vill maila mig och tala om hur jag ska hitta låten och texten till låten Gangsta bitch med kartellen.

    min mail : naze__19@hotmail.com

    Må som vackrast!

    //Sara "the cancer"

    SvaraRadera
  2. flummigt inlägg du får va / haha Sara Borderlina ;)

    SvaraRadera