fredag 28 maj 2010

Alezandraa

Bussresa

Sitter på bussen från Säffle till Falun.
Det börjar närma sig bara en timme kvar att åka.. Har åkt sen kl 15.20 så ska bli tvärskönt att snart vara framme.
Fuck asså jag har varit borta 5 dagar från Borås.
Och sen dess har det typ varit massa shit.. Det blir aldrig lugnt hur många mil bort jag än är.
Men men.. Jag hoppas bara folk tänker på vad dom gör så dom blir lyckliga.
Aja iaf jag saknar inte Borås jättemkt just nu.. Känner att jag behövde en paus... Men det blir grymt tomt.. Och man saknar vissa personer mer än andra. Men så är det väl.
Men nästa fredag ska jag tillbaka till min verklighet i Borås och det ska faktiskt bli bra även om jag inte saknar det nu.
Sen blir det ju studenten för vissa och så.. Så det ska bli tvärkul (:
Men ni får ha en bra fredag för det tänker jag ha(:

Puss & Kram <3


Nu spelas: Livvi Franc feat Pitbull - Now I´m that bitch Jag ser fram emot: Att vara framme i Falun

0 kommentarer:

Skicka en kommentar