onsdag 21 april 2010

Alezandraa

Jag vet inte längre

När jag tittar på mig själv i spegeln så vet jag inte längre vem jag är.
Hur har jag blivit sån här?
Jag har blivit en trött människa som gör absolut ingenting. Jag ser så sliten ut. Trött på livet ?
Jaa lite kanske.
Eller mer vilket liv? Allt har gått rakt åt helvete.
Men om jag skulle ändra något hade jag nog inte ändrat något alls.
Jag blev den jag sa att jag aldrig skulle bli.
Många ser att jag ser sjukt mer sliten ut än vad jag någonsin har gjort.
Fattar ni då hur mycket folk reagerar som såg mig innan jag blev sånhär ?
Dom kan säga massa shit. Men när jag tittar på hur jag blev. Vet jag att dom har rätt!
Och det kan svida.
Dags att ta tag i sitt liv annars blir det jag som går under på riktigt.
Jag har nog aldrig hatat mig själv såhär mycket som jag gör idag.
Jag vet inte ens vem jag är längre.
När jag ser mig själv i spegeln känns det inte ens som jag tittar på mig själv. Det känns som det är någon annan.
Så jävla illa!


Nu spelas: Block 44 - Identitet Iskall
Jag ser fram emot: Sommar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar