torsdag 29 april 2010

Alezandraa

Hemma igen

Nu har man flyttat hem till Norrmalm igen.. Eller iaf jag har gjort det.. Dessvärre har inte mina saker lyckats göra det än..Vilket inte känns allt för nice..
Haha känns så himla långt bort att åka. Men vad ska man göra det viktigast jag får med mig hem nu är ju kläderna, skorna, sminket, plattången, ipodsladden, kudden å typ det.
Så imorgon blir det att hämta lite kläder var det tänkt.
Också tänkt att ringa min kära moster så hon kan sätta över lite pengar.
Sen får jag la göra mitt personliga brev innan jag ska till af på fredag :O
Har inte hunnit göra det än.. Skäms på mig!
Fan vad jag läntar till valborg:O Jag vill ha valborg nu så jag festa har fan längtat efter det i typ snart 2 veckor .. Så jävla illa!
Men fan vad lycklig jag är.. Det känns bra att bo i stan igen och det känns så nice att vara fri :)


Nu spelas: Lady Gaga - Paparazzi Jag ser fram emot: VALBORG!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar