måndag 4 juli 2011

Alezandraa

Äntligen hemma

Det är ganska gött och vara hemma nu, kom hem igår morse :) Men börjar få tväront i halsen :(
Inte gött!
Aldrig mer funktionär på P&L fick så himla ont i fötterna när man typ stod still i 10 timmar i sträck nästan men annars var det helt okej. Var typ aldrig på campingen och skönt var det för det var så jävla mycket folk ;P
Idag har Viktor skrivit på lägenhetskontraktet :D Så vi flyttar i september (Y) Nice!
Gud vad mycket det kommer bli att köpa men det viktigaste är typ en soffa för det är typ dom enda möbeln man inte har. Jag vill typ köpa allt nu och ha lägenheten nu men det är typ bara 2 månader kvar till vi får den ändå så inte så himla långt kvar :)
Imorgon fyller jag äntligen 20 som jag har längtat tills den dagen men jag kan ju säga att jag inte riktigt ser lika mycket fram imot det nu... Idag är alltså min sista dag som tonåring och den spenderar jag hemma i min säng..

Vi hörs förmodligen imorgon ha det nice:)

Jag ser fram emot: att fylla år

0 kommentarer:

Skicka en kommentar